Rozumiemy, że możesz wahać się przed skorzystaniem z naszych usług.


Zdajemy sobie sprawę, że różni ludzie mają różne powody: jedni mają złe doświadczenia z wcześniejszymi prawnikami, drudzy uważają, że w internecie można znaleźć wszystko, więc na pewno sami sobie poradzą, inni zaś nigdy po prostu nie korzystali z internetowych usług prawniczych.


Chcemy Cię jednak zapewnić, że korzystając z naszych usług, nic nie ryzykujesz, ponieważ udzielamy Ci…

GWARANCJI SATYSFAKCJI!

gwarancja satysfakcji

Czym jest gwarancja satysfakcji?

To bardzo proste: gwarantujemy Ci satysfakcję z naszych usług albo… zwrot pieniędzy!


Jeżeli więc nie będziesz zadowolony z naszych usług i uzasadnisz nam to – zwrócimy Ci pieniądze.


Kto może skorzystać z gwarancji?

Zwracamy pieniądze każdemu, kto POMIMO ZADANIA DODATKOWYCH PYTAŃ nie uzyskał zadowalającej odpowiedzi. Co to oznacza?


Każdy nasz klient ma możliwość zadawania nieograniczonych pytań dodatkowych (oczywiście w zakresie pytania głównego) w nieograniczonym czasie. Jeżeli jednak odpowiedzi prawnika nie będą zadowalające i W CIĄGU 30 DNI od zadania ostatniego dodatkowego pytania uzasadnisz nam, czemu porady prawnika Cię nie satysfakcjonują – zwrócimy Ci 100% wpłaconej przez Ciebie kwoty.


UWAGA! Pamiętaj, że podstawą do zwrotu pieniędzy nie jest otrzymanie od prawnika niekorzystnej dla Ciebie opinii. Co to znaczy? Jeśli okaże się, że np. musisz zapłacić podatek, którego chciałeś uniknąć, albo nie przysługuje Ci prawo do zachowku, którego się spodziewałeś – to nie będzie to podstawą do skorzystania z gwarancji satysfakcji.


A więc podsumowując:


  1. Zadaj pytanie już teraz.
  2. Zadaj pytanie dodatkowe.
  3. Zadaj jeszcze jedno pytanie dodatkowe i jeszcze jedno, i jeszcze jedno – aż wszystko się wyjaśni.
  4. A jeśli nadal odpowiedzi będą niejasne, powiedz nam o tym w ciągu 30 dni od zadania ostatniego dodatkowego pytania, a my zwrócimy Ci pieniądze!

To jeszcze nie wszystko! Jeśli będziesz niezadowolony z usługi, umożliwiamy Ci kontakt z współwłaścicielem portalu.


Wierzę w jakość naszych usług i w to, że naprawdę pomagamy ludziom w ich codziennych zmaganiach z prawem. Każdego dnia otrzymujemy wspaniałe opinie od zadowolonych klientów, z podziękowaniami za pomoc w rozwiązaniu ich problemów prawnych.


Zdaję sobie jednak sprawę, że żadna firma nie jest idealna i że z jakichś powodów jako klient możesz poczuć się zawiedziony jakością naszych usług. Jeżeli tak się stanie – po prostu zadzwoń do mnie (lub prześlij swój numer to ja oddzwonię). Wierzę, że razem zdołamy znaleźć wyjście z sytuacji, które będzie dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące.

– Mirosław Kielar


Oto dane kontaktowe do współwłaściciela portalu:


Mirosław Kielar

Nr tel. 504 180 577

porady@eporady24.pl



Nie bój się skorzystać z naszych usług – nic nie ryzykujesz!


Osobiście Ci to gwarantują
Gerard Gawek i Mirosław Kielar
właściciele serwisu ePorady24.pl